Betaald parkeren

By 7 juni 2019november 21st, 2019Geen categorie

Vanaf 3 juni 2019 geldt er in de wijk rondom de Pauluskerk betaald parkeren. Het geldt op werkdagen van 9.00 – 18.00 uur, en geldt voor de hele wijk, inclusief Bella Donna. Rond de zondagse kerkdiensten, de kringen en de catechisaties zijn er dus geen problemen. Dit geldt ook voor kerkdiensten op tweede feestdagen en op bid- en dankdagen. Begrafenissen of huwelijksbevestigingen kunnen wij melden voor een tijdelijke ontheffing. In de straat direct rond de kerk (Wolfert van Borsselenweg) is een kleine blauwe zone aangelegd met het oog op bijeenkomsten zoals de ouderenmiddag. De dichtstbijzijnde parkeerautomaat staat op de hoek van de Charlotte van Montpensierlaan / Mr. Rendorplaan. Kosten € 1,05 per uur, max. 2 uur. Zie ook de website van de gemeente Amstelveen voor meer informatie.(https://www.amstelveen.nl/regelen-aanvragen/publicatie/parkeren_over-parkeren-in-amstelveen_parkeergebieden-in-amstelveen)