Kidsfeest

Wat is het Kidsfeest?

Buurtinitiatief van de Pauluskerk

De Kidsfeesten worden georganiseerd door een groep mensen uit de Pauluskerk in Amstelveen. Jenneke, coördinator van het kidsfeest, zegt hierover: ‘Wij vinden het leuk om activiteiten voor buurtkinderen te organiseren. Maar kinderen van verder weg zijn ook welkom! Vanuit ons geloof willen we graag maatschappelijk betrokken zijn. Wij organiseren dit al vele jaren en kijken er telkens weer naar uit. We vertellen een verhaal uit de Bijbel, er is een voorstelling, we zingen, er zijn spelletjes, er is eten en drinken… Voor de kinderen is het een feest en voor ons niet minder! Als je die koppies ziet terwijl ze naar een toneelvoorstelling kijken, of wanneer ze geconcentreerd iets in elkaar zetten of staan te juichen als ze gewonnen hebben bij een spel: heel gaaf!’

Ouders en verzorgers

De ouders en verzorgers die de kinderen komen wegbrengen zijn welkom om nog even te blijven voor een kop koffie of thee. Jenneke: ‘Dit is voor de gezelligheid, maar ook een gelegenheid voor de ouders om ons te leren kennen.’ Als u vooraf vragen heeft over het programma of de organisatie, mail of bel dan gerust! O, en voel u vrij om aanwezig te zijn tijdens het Kidsfeest!

Meer weten?

Voor meer info over het kidsfeest:  mail ons uw vraag: kidsfeestpauluskerk@gmail.com.

KIDSFEEST ZOMERVAKANTIE

Van woensdag 26 juli t/m vrijdag 28 juli 2023 wordt er weer een kidsfeest gehouden. Voor meer informatie  zie de flyer.

KIDS’ FESTIVAL SUMMER VACATION

We are happy to be able to organize a Kids’ Festival again this year! This will take place during the first week of summer vacation on Wednesday 26th, Thursday 27th and Friday 28th of July!

The theme this year is “Count it!” We will do crafts, sing songs, watch plays, listen to a Bible story and much more!

Will you come and count along? Bring a friend!

This year the kids party will again take place in Ontmoetingscentrum De Meent, Orion 3 in Amstelveen.

On Wednesday and Thursday the kids’ festivalis from 10.15-12.00 (walk-in from 10.00) and on Friday we will eat pancakes together, then the program ends at 13.00.

We’re looking forward to see you!

LINKS

Wilt u meer weten over het christelijk geloof? Deze sites bieden cursussen aan, online of in de regio.

waaromjezus.nl (online cursus)
waaromjezusvoorjou.nl (online cursus voor jongeren tussen 12-17 jaar)
alphacursus.nlalphacursus.nl (deze wordt door meerdere kerken in Amstelveen aangeboden, op de site staat een overzicht)